 |
Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego www.aeroklub.opole.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Strzałka
Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 22:01, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Łukasz napisał: | A w tej dyskusji najlepsze jest to że Strzałka sam ma Cypresa, a mogłoby sie wydawać ze jest inaczej. |
Miałem Vigila ale niestety musiałem wsadzic do sprzętu z wypozyczalni (tam jest jednak potrzebny licznik bo wg. tego się rozlicza sprzet)
Nie trafił się już żaden używany Vigil ,wiec zapodałem sobie Cypresa (atrakcyjna cena) lecz zemści się właśnie tej zimy bo trzeba zainwestować w przegląd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Czw 23:12, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jezeli Mercedes bedzie drozszy od Volkswagena o 200 zlotych to wezme mercedesa.Tym bardziej jak bedzie to juz model na rynku sprawdzony a nie jakis z ktorym trzeba jezdzic do warsztau bo ciagle cos trzeba wymieniac.
W Vigilu tez mozesz zignorowac test baterii i wyskoczyc ostatecznie z wyłączonym, wiec sytuacja bedzie taka sama. W Cypresie 1 masz wymieniac baterie co 2 lata albo co 500 skokow i wtedy nic ci nie bedzie, Co to za argument?
A generalnie to skaczcie se na czym chcecie, nawet na Argusach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Czw 23:29, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
A tak wogóle to nic mnie to wszystko nie obchodzi.
Zaczynam wlasnie weekend i to jest najważniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Strzałka
Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 8:20, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
huszcza napisał: |
W Vigilu tez mozesz zignorowac test baterii i wyskoczyc ostatecznie z wyłączonym, wiec sytuacja bedzie taka sama. W Cypresie 1 masz wymieniac baterie co 2 lata albo co 500 skokow i wtedy nic ci nie bedzie, Co to za argument?
A generalnie to skaczcie se na czym chcecie, nawet na Argusach.  |
Nie popdajmy już w skrajność bo co innego jest świadome niewłączenie automatu (Vigila) a co innego zignorowanie stanu bateri (przecierz w automacie jest 0 wiec automat jest dobry i gotowy do użycia )
A Argusy to calkiem inny temat że o FCX nie wspomne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RAMBO
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław, Dien Bien Phu, Albuquerque
|
Wysłany: Pią 10:09, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm, a może KAP-3 i luz? Ludzie też na tym skakali;) Ostatnio mnie wzięło na skoki na celność. Może nawet dokonałbym zakupu jakiejś Malwy z np MPAAD'em? Nie wiem, czy w ogóle taka konfiguracja ma rację bytu? Bo z KAPem to chyba juz za duży extrim, chociaż dalej KAP może być użyteczny np do gry o wyskokowe precjoza;) Szukam i badam teren, jak zwykle wszystko rozbija się o kasę
Pozdro
RBO
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RAMBO dnia Pią 15:28, 09 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Pią 12:19, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Nie popdajmy już w skrajność bo co innego jest świadome niewłączenie automatu (Vigila) a co innego zignorowanie stanu bateri
------------------------------------------------------------------------------------
co ty gadasz chlopie, przeciez pod kreska wyjdzie na to samo, a jak ktos jest za głupi albo za skąpy zeby trzymac baterie na odpowiednim poziomie to lepiej niech nie skacze wogóle bo potem inni bedą mieli przez niego robote...
To samo, nota bene, dotyczy innych komponentów ( tasmy nosne pilociki z F-111), jeszcze nie zauwazylem zeby ktos je regularnie wymieniał, a szkoda.
Ale powtarzam raz jeszcze, nic mnie to wszystko nie obchodzi.
Moj sprzet jest up to date,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|