 |
Forum dyskusyjne Aeroklubu Opolskiego www.aeroklub.opole.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Pon 12:57, 15 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wlasnie dostalem pisemko o instalacji Argusow w roznych pokrowcach i tam jest dodany na koncu taki PS zeby pamietac ze Argusy nie maja w niemczech dopuszczenia.
Nie pisze jednak dlaczego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 8:21, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
huszcza napisał: | Wlasnie dostalem pisemko o instalacji Argusow w roznych pokrowcach i tam jest dodany na koncu taki PS zeby pamietac ze Argusy nie maja w niemczech dopuszczenia.
Nie pisze jednak dlaczego |
Już w Niemcach ma certyfikat.
A Jacek, o co chodzi w temacie "Paratec Stellungnahme zu AAD-Einbau"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Czw 11:19, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tzn. zajęcie stanowiska, lub ustosunkowanie sie do jakiegos tematu.
Tu chodzi o to ze Paratec zezwala tylko na montaz Cypresa w swoich pokorowcach. Vigile i Argusy nie maja jak na razie autoryzacji.
Moim zdaniem glupota, o czym oczywiscie nie omieszkalem powiedziec Paratecowi prosto w gębe na zeszlorocznym sympozjum w Schweinfurcie.
Pewnie sie dogadali z Airteckiem i juz
A tak przy okazji sobie pomyslalem ze moze bedzie nie zle jak bedzie w klubie Dealer Center. Cos takiego na pewno nie zaszkodzi, tym bardziej ze sprzet trzeba bedzie zmieniac lub uzupelniac, a i na pewno klienci z zewnątrz sie znajdą.
Wlazlem na strone Argusa ale dalej jest ta szajsowata jak byla, ani instrukcji ani nic. Tylko Karel Goorts sie usmiecha i tyle
Aha, zamowilem wysokosciomierz Digitalny VISO dla siebie i 20 metrow linki na loopa dla wszystkich.
Mozemy otwierac sezon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 11:43, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
na [link widoczny dla zalogowanych] Tylko w tej chwili nie mogę znaleźć tego wątku. Coś O Vigilach i Paratecu jakaś dyskusja. I Ty też tam coś gadałeś.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Czw 11:53, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No wlasnie, chodzi o to ze oni tylko akceptuja Cypresa, a instrukcje do Argusa znalazlem, faktycznie jest.
Widze ze jest tez autoryzacja Wingsa w kontekscie Argusa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 19:24, 22 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Właśnie Karel napisał że oczekują od automatu wytrzymałości nawet 20 lat. Nie narzucają końca pracy na 12u latach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 8:13, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieje się, dzieje.
Ponoć dym jest już niezły w europie i nie tylko.
Airtec (od Cypresów) zalecił niektórym firmom produkującym pokrowce zmianę miejsca montowania cuterów na takie, by wymusić na Vigilu aby wymienił tysiące swoich starych cuterów na nowe, bez plastykowych wkładek, które mogłyby ulec deformacji w nowym miejscu instalacji. Przecinakom Cypresa to nie grozi. Tak sądzą co poniektórzy (dropzone.com).
Wymiana oczywiście będzie kogoś sporo kosztować, jak nie firmy Vigil to użytkowników.
Dla mnie najbardziej kuriozalnym pomysłem jest biuletyn PdF by z pod klapki, na której leży sprężyna, przenieść cutera nad spężynę między boczne wyłogi.
I teraz widzę dlaczego Argus szybko, w zeszłym roku wymienił cutery na nowe, też bez "plastików". Wiedział co się będzie święcić.
Ponadto firmy od pokrowców wchodzą w porozumienie z producentami AAD co do użytkowania konkretnego moelu. Oczywiście nieoficjalnie, np. Basic Air Concept od pokrowca Advance zabronił używania Argusa.
Wojna Panowie, wojna między firmami. Zamiast obniżać ceny, firmy prowadzą brudne podchody kosztem klientów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Czw 8:45, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
"Dla mnie najbardziej kuriozalnym pomysłem jest biuletyn PdF by z pod klapki, na której leży sprężyna, przenieść cutera nad spężynę między boczne wyłogi"
Kiedys wszystkie cuttery byly umieszczane na bocznych wyłogach. Atom nie byl tu zadnym wyjatkiem.
Do dzisiaj ma tak Talon i Voodoo, nie ma tu wiec nic kuriozalnego.
Osobiscie nie podoba mi sie to rozwiazanie bo cutter automatu opiera sie na gromecie pilocika i klapki do ktorej jest przymocowany, wiec metal trze o metal przez caly czas.
Optycznie tez jest do bani bo patrzac z boku klapka zapasu odstaje dosyc znacznie a loop musi byc o prawie 5 mm dłuższy
Podobny biuletyn wydal czas jakis temu Mirage
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojciectandem
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: Czw 15:54, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
nie ma problemów z jawelinem curter od (cyprysa,vigila,czy argusa)jest zamocowany na dnie pokrowca przez który jest wyprowadzony loop zamykający wyłogi pokrowca . Nie ma problemów wiekszych zeby przerobic na taki system wszystkie typy pokrowców.... ale czy firma sunpaht produkujaca javelina (jak dla mnie naj lepsze pokrowce na świecie) zezwoli na udostepnienie ich patentów!!! .a wszystko po to bysmy czuli sie BEZPIECZNIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huszcza
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Raciborz Wroclaw Lisboa
|
Wysłany: Czw 17:06, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
tak samo jest w Racerach Wingsach i Tear Dropach.
W Wingsie i w Javelinie musi byc jednak zachowany podany przez producenta rozmiar loopa, bo przyczyna tego ze Airtec kazal przeniesc cutter niejako na sama gore jest taka zeby obciac czubek loopa a nie gdzies w polowie.
W starych Javelinach dochodzilo w przypadku przeciecia zbyt dlugiego loopa do blokowania klapek (dlatego stare Javeliny maja inna kolejnosc zmykania zapasu). Loop dluzszy o cala od podanego wymiaru moze juz przyblokowac skutecznie pilota w klapce.
Oczywiscie problem zbyt dlugiego loopa dotyczy rowniez Wingsa (w Racerach i Teardropa ten problem nie wystepuje bo pilot startuje nie blokowany przez zadna z klapek a loopy przycinane sa tuz przy zawleczkach na plecach
Zalapalem sie na samolot dopiero o 22giej. Ocipiec idzie formalnie
Ukladam se wlasnie zapas w biurze.
Sekretarki gapią sie jak na mnie jak na debila
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|